05
אוג

איך מתחילים בשיווק שותפים דרך SEO – חלק 1

הסרטון הבא מדבר על שיווק שותפים דרך SEO שהוא תחום קצת פחות נפוץ. רוב המשווקים משתמשים בפרסום בתשלום, שמצד אחד מביא להם תוצאות יותר מהירות ושליטה על היקף התנועה וקהלי יעד, אבל מצד שני מגדיל עלויות.
בשיווק שותפים דרך SEO אנחנו בונים בעיקר קמפיינים יציבים לטווח ארוך, כאשר השאיפה היא ליצור שטף קבוע של תנועה גם ללא התערבות.

בשיווק שותפים דרך SEO אנחנו בונים נכסים אינטרנטיים ואתרים סביב נישה או מוצר מסוימים וסביב מילות מפתח, מקדמים אותם במנועי חיפוש ובעיקר בגוגל, ומחברים אותם למשפכים שיווקיים כגון הפניות לרשימות תפוצה או קישורי אפילייאט למוצרים.

הרבה פעמים התנועה שאנחנו מקבלים היא יותר איכותית מכיוון שמדובר בגולשים שחיפשו בגוגל בעיה או פתרון ואנחנו ממשיכים בתהליך בצורה טבעית ופחות בצורה פרסומית של דחיפה במועד שנוח לנו (ואולי פחות נוח לגולשים שלחצו בצורה אימפולסיבית). התזמון והבשלות מאד חשובים בתהליך השיווק.

לפעמים משלבים בין פרסום ממומן וקידום אורגני. בשלב הראשוני מקבלים תנועה ממומנת שעוזרת לנו לזהות בסטטיסטיקה ובשלב השני בונים תוכן לקידום אורגני סביב המידע שזיהינו.

אנחנו דנים בסרטון גם בחסרונות של שיווק שותפים דרך קידום אורגני בגוגל, כגון איטיות, תלות בשינויים במנועי חיפוש ויכולות מוגבלות לטסטים תוך כדי קמפיין.

בסיום הסרטון יש המלצה על קורס בעברית לשיווק שותפים, אתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום חמישי, אוגוסט 5th, 2021 at 10:11 am and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment