28
ינו

למה התנועה שלכם לדף הנחיתה לא ממירה?

הי חברים,

אני רוצה להקדיש את הפוסט הבא לסיבות שגורמות לכך שהתנועה שלכם לא ממירה.

ובכן, כאשר אנחנו מריצים קמפיין להצעת שותפים מסויימת, הרבה פעמים אנחנו נתקלים במצב שאנחנו רואים בתוכנת הסטטיסטיקה שיש כניסות לדף הנחיתה, אבל אנשים לא נרשמים או לא מבצעים את הפעולה שאנחנו רוצים. אז מה לבדוק?

נתחיל בקהל היעד, אפשר להביא תנועה רבה וזולה לדף נחיתה, אבל אם לא תהיה הלימה בין קהל היעד לבין אופי ההצעה לא תהיה המרה. לדוגמא, אם ההצעה היא קנו שמלת כלה ונביא קהל יעד של חיילים גברים (בכוונה אני מקצין), אז לא יהיו מכירות.

זה לא מספיק שקהל היעד תואם להצעה. חשוב, שיהיה תאום והמשכיות בשלבים מהמודעה שהובילה לדף הנחיתה למסר בדף הנחיתה. לדוגמא, אם המודעה אומרת לחצו כאן וקבלו בחינם קורס אינטרנטי ודף הנחיתה מציג מסר של הרשמה לקורס בתשלום או קורס אחר ממה שציפו, אחוזי ההמרה יהיו נמוכים.

מלבד המסרים, יש חשיבות רבה לשלב המכירתי במשפך השיווק שבו נמצאים הגולשים לדף הנחיתה, אם לדוגמא מדובר בקהל קר ואתם מציעים בדף הנחיתה הצעה שמתאימה לקהל חם (אני ארחיב על כך באחד הפוסטים הבאים) אז שוב, אחוזי ההמרה נמוכים.

כפי ששמתם לב, כל הנקודות שציינתי עד עכשיו אינן קשורות לעיצוב עמוד הנחיתה ולמיקום המרכיבים שמניעים לפעולה בתוכו, גם לכך אני אקדיש פוסט נוסף.

אז מה היה לנו פה? קהל יעד רלבנטי, מסרים במודעות שהביאו לדף הנחיתה והשלב המכירתי במשפך השיווק. תקפידו על שלושת אלו (לצד המרכיבים העיצוביים שנדון עליהם בעתיד) ותראו איך אחוזי ההמרה עולים. כמובן, שגם ניתוח סטטיסטי וספליט טסטים (לבדוק מספר גירסאות של דפי נחיתה ולבדוק מה עובד) הם חשובים והכרחיים.

בהצלחה

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום ראשון, ינואר 28th, 2018 at 1:07 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment