03
אוג

איך מתחילים בשיווק שותפים – מעקב אחרי מתחרים | חלק 2

בהמשך לסרטון הקודם של מעקב אחרי מתחרים, שדיבר בעיקר על הנושא של קישורים, הנושא של הסרטון הנוכחי הוא תחום שנקרא reverse engineering או "הינדוס לאחור".
בעזרת מספר כלים שאני מדגים, ניתן לבדוק מרכיבים של דפי נחיתה ואתרים ואפשר ללמוד רבות על המתחרים.
הערה מקדימה: המטרה של מה שאני מדגים היא לאוו דווקא שתתחילו לעקוב אחרי כל אתר או כל משווק, אלא שיהיה לכם הידע לדעת גם מה אחרים יכולים לדעת עליכם, על מנת שתוכלו "להתגונן" או לערבל בצורה מסוימת את השיטות שלכם.
דוגמאות לפרמטרים שמפורטים בסרטון הם: קוד של גוגל אנליטיקס באתר ופרסומת אדסנס. בעזרת כלים נפוצים ניתן לזהות את כל האתרים שלכם שבהם השתמשתם באותו חשבון אנליטיקס.
דוגמאות נוספות הן מציאת כל הדומיינים שנמצאים באותה חבילת אחסון ו-IP, או כל הדומיינים שמחזיק אדם מסוים (הצלבה של האימייל שלו) ועוד…

בסיום הסרטון יש המלצה על קורס בעברית לשיווק שותפים, אתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שלישי, אוגוסט 3rd, 2021 at 7:31 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment