16
אוג

Launch Jacking | מינוף השקות

הפעם נדבר על מינוף השקות ואיך ניתן לשווק מוצרים של השקות חדשות. השיטה הזאת מתאימה גם למשווקים מתחילים וגם למתקדמים.

אז מה זה בעצם השקות, השקה היא ארוע שבו בעל מוצר או שרות חדש מציג לכולם ומעלה את המוצר שלו לראשונה. סביב השקות בדרך כלל יוצרים באזז ורעש שהמטרה שלהם למשוך את תשומת הלב למוצר ולחמם את הלקוחות הפוטנציאלים בפעם הראשונה.

ישנם אתרים, שאנחנו כמשווקים יכולים לראות את ההשקות החדשות העתידיות, כך שנוכל להכין מראש נכנסים אינטרנטיים ומשפכים כגון עמודי נחיתה או סרטוני יוטיוב. אנחנו רוצים להיות מוכנים על מנת שננצל את הרעש סביב אותו מועד מיוחד.

ברגע שאנחנו מתקבלים כמשווקים להשקה, לעיתים קרובות אנחנו מקבלים חומרים גרפיים, טקסטואליים ואחרים, שיעזרו לנו להכין את עצמנו. יש לנו אפשרות ליצור קשר עם בעל המוצר ולבקש נתונים או חומרים שדרושים לנו וייתכן שהוא יעזור לנו ואף יתן לנו גישה ייחודית מקדימה למוצר על מנת שנוכל להתחיל להכין reviews עליו.

אחד היתרונות העיקריים בהשקה זה ראשוניות מכיוון שבמוצרים חדשים התחרות עדיין לא גבוהה. אבל החיסרון העיקרי שמדובר בדרך כלל בקמפיינים לזמן קצר.

בסיום הסרטון אני נותן המלצה על קורס לשיווק שותפים בעברית שאתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שני, אוגוסט 16th, 2021 at 12:07 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment