26
ינו

האם אתם מאמינים בסטטיסטיקה?

הי חברים,

הפעם אני רוצה לדבר בקצרה על הנושא של אחוזי ההצלחה והתמדה בשיווק שותפים. בחצי שנה האחרונה הפניתי למעלה מ-200 אנשים לקורס האינטרנטי החינמי של אלכס פרידמן. מי שלא מכיר, הקורס מכיל 10 שיעורים שמסבירים על הנושא של שיווק שותפים. רוב התנועה שהפניתי הייתה של אנשים שמתחילים להתעניין בתחום של שיווק שותפים. מלבד ההפנייה לקורס של אלכס, אני עושה דיוור בנושא שיווק שותפים וגם לרשימה הזאת נרשמים בדרך כלל אנשים שנמצאים בתחילת דרכם בשיווק שותפים.
אני מאמין שכל הערך החינמי שהאנשים מקבלים יכול לתת להם מקפצת כניסה לתחום. למרות זאת, מכיוון שמדובר באנשים שרובם מתחילים בתחום ורק מגששים על הנושא או עושים צעדים ראשונים יש אחוז נטישה גדול ורוב רובם של האנשים שנרשמים לקורס הנ"ל או לדיוור לא ממשיכים בסופו של דבר בתחום.

הם אתם יכולים לנחש מה אחוז הממשיכים?

ובכן, עשיתי ניתוח סטטיסטי של הנתונים שאספתי בקורס ובדיוור והנתונים הם כאלו:
60% מהאנשים פרשו אחרי השיעור או הדיוור הראשון ולא המשיכו יותר
רק 2% המשיכו לסוף.

אז מה אפשר ללמוד מזה?

יש פער גדול בין אנשים שמתעניינים בתחום לבין האנשים שבסופו של דבר נעשים אפיליאט ועוסקים בשיווק שותפים. לדעתי, חלק גדול מזה נובע ממיינדסט של משווקי שותפים. על מנת להצליח בתחום של שיווק שותפים, צריכות להיות לכם מספר תכונות חשובות ובניגוד לכל מני אנשים שמבטיחים כסף קל ועבודה מהבית, חשוב להיכנס לתחום רק אם אתם מאמינים בעבודה קשה. כמו-כן, חשוב מאד להיות יצירתיים ועצמאים. מי שמצפה שמישהו אחר, קורס או מנטור יפרשו בפניו את כל השלבים ואם הוא רק ילך לפי התוכנית שלהם ההצלחה שלו בטוחה הוא טועה בגדול. אני לא מכיר קורס כזה.
הקורסים נותנים כלים. חלק ברמה גבוהה וחלק ברמה מאד מיושנת ונמוכה. אבל מי שמרכיב את הפאזל זה רק אתם וכל ההצלחה תלויה רק בכם.

אז כדאי לכם לעשות חשבון נפש, לראות שאתם נמצאים במיינדסט המתאים ושאתם לא מתייאשים מהתחום לפני שעבדתם קשה. כמו-כן, אל תוציאו כסף שאין לכם.
אם אתם ניגשים לתחום במצב כלכלי לחוץ, זה לא התחום שיוציא אותכם מהבוץ. רוב הסיכויים שרק תפסידו עוד יותר כסף.

המטרה של הפוסט הזה היא לא להשביז אף אחד ולהרפות את ידיכם, אלא להיפך, תהיו אמיתיים עם עצמכם. אם התחום מעניין אותכם תתחילו לעבוד קשה ולהיות אקטיביים, לא רק לצבור מידע ועוד מידע ועוד מידע. רוב האנשים לא עושים את זה, כפי שמראה הסטטיסטיקה. אבל זה טוב לכם, זה אומר שמצד אחד התחרות יותר נמוכה ומצד שני אם אתם מתמידים אז אתם יותר מיוחדים מהם.

המון בהצלחה לכולנו…

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שישי, ינואר 26th, 2018 at 10:57 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment