04
אוג

איך מתחילים בשיווק שותפים- מעקב אחרי מתחרים | חלק 3

בהמשך לשני הסרטונים הקודמים בנושא מעקב אחרי המתחרים, אחרי שדנו כבר בנושאי הקישורים ואחרי מרכיבים בתוך האתרים, שמאפשרים לבצע הצלבה ולזהות אתרים ומוצרים, הפעם אני נוגע בנושא של מודעות.

על מנת ללמוד ממודעות פרסום ממומנות (PPC) יש מספר כלים שמאפשרים לנו להקליד מילת חיפוש או כתובת של אתר ולזהות את המפרסמים השונים, לצפות במודעות שלהם ובקופי השונה שהם מנסים, איזה מילות מפתח הם מטרגטים וכו'.

אני עושה סקירה בסרטון של מספר כלים כאלו כגון AdEspresso , iSpionage ועוד, יש גם אפשרויות חינמיות. כמו-כן, אחד הטיפים בסרטון הוא למיין את התוצאות לפי משך הזמן שמודעה מפורסמת, כך שניתן לזהות מצד אחד מודעות מנצחות ומצד שני איזה מודעות פחות מצליחות ואפשר ללמוד מהטעויות.

בסופו של דבר, הכלים הללו חוסכים הרבה מאד כסף, מגדילים את היעילות ומקצרים את שלב הניסוי וטעייה.

כלים שהופיעו בסרטון:
SEMrush – https://www.semrush.com
WhatRunsWhere – https://www.whatrunswhere.com
SpyFu – https://www.spyfu.com
iSpionage – https://www.ispionage.com
AdEspresso – https://adespresso.com

בסיום הסרטון יש המלצה על קורס בעברית לשיווק שותפים, אתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום רביעי, אוגוסט 4th, 2021 at 9:05 am and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment