02
אוג

איך מתחילים בשיווק שותפים – מעקב אחרי מתחרים | חלק 1

אחת השיטות הטובות לחקירת נישות ומציאת מוצרי אפילייאט לשיווק היא מעקב אחרי מתחרים.
בסרטון ניתן לראות טכניקות, כלים ודוגמאות למידע הרב שניתן להוציא דרך קישורים.


לדוגמא, זיהוי והצלבה של ה-Id הייחודי של המשווקים, בעזרת הכלים שמוצגים, מאפשר למצוא מוצרים נוספים שאותם האפילייאטס משווקים. קישורים מקוצרים מאפשרים לספק מידע כגון כמות לחיצות ודמוגרפיה של משתמשים. פענוח של הנתיב של מעבר בין אתרים החל מלחיצה על הקישור הראשוני ועד הכתובת הסופית, מאפשר לזהות רשתות אפיליאט ומידע נוסף.


טריק נוסף, שניתן להשתמש בו הוא חיפוש לפי תמונות. מעלים תמונה שמוצאים בעמוד המשווק דרך גוגל תמונות ואז ניתן למצוא משווקים נוספים ולהרחיב את החיפושים למוצרים נוספים באותה הנישה.

בסיום הסרטון יש המלצה על קורס בעברית לשיווק שותפים, אתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שני, אוגוסט 2nd, 2021 at 12:57 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment