06
אוג

איך מתחילים בשיווק שותפים דרך SEO ומה אסור לעשות בקידום – חלק 2

אחד הנושאים הכי חשובים בקידום במנועי חיפוש הוא לזהות טעויות ודברים שאסור לעשות בקידום.
הטעויות יכולות לגרום בקלות לירידה בדירוג בגוגל ולכן לפעמים אם לא יודעים מה לעשות,
עדיף לא לעשות.

הטעות הנפוצה ביותר היא לבצע פעולות בקידום אתרים שלא נראות טבעיות. לדוגמא הוספה
של 1000 קישורים ביום אחד. טעות נוספת היא הסתמכות על תגיות Meta keywords tags ודחיסה לא הגיונית של מילות מפתח כלליות ולא רלבנטיות. צריך להיזהר מהסתמכות על מודולי קידום אתרים אוטומטיים או פלאגינים וכלים אוטומטיים שמתיימרים לקדם את האתר. בקידום אתרים תקני ויציב (כזה שלא יענש או יחסם) מבצעים הרבה מאד פעולות בתוך האתר ומחוץ לאתר ולכן המודולים הללו יכולים במקרה הטוב לעזור קצת ובמקרה הגרוע פשוט לפגוע במאמצי הקידום.

טעות נוספת שנפוצה שכבר דיברנו עליה בנושא פעולות לא טבעיות היא אופטימיזציית יתר. יותר מדי קישורים, שינויים רבים מדי באתר מדי יום, טקסט לא טבעי שחוזר בלי סוף על מילות מפתח, חזרה יותר מדי בוטה ומדויקת על מילת מפתח (גם בקישורים, גם בכותרות, גם בקישורים, גם בתכנים, גם בשמות התמונות וכו'…), שינויים יותר מדי מהירים ועוד.

כל הנושא של קישורים גורר אחריו אפשרויות רבות לטעויות, החל מהחלפת קישורים בין אתרים, דרך קישורי אפיליאט רבים מדי באתר ועוד אפשרויות רבות לטעויות שאני מרחיב בסרטון. כמו-כן, התכנים של האתר טומנים בחובם אפשרויות ליפול, אם בתכנים משוכפלים ואם כאמור בדחיסות גבוהה מדי וחזרות על אותן מילות מפתח.

בסיום הסרטון יש המלצה על קורס לשיווק שותפים מומלץ, אתם מוזמנים להירשם.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שישי, אוגוסט 6th, 2021 at 11:40 am and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment