25
אוג

בטראלייף 3.0 – מרכז לשיווק ויזמות דיגיטלית

מי שמכיר את תחום שיווק השותפים והקורסים השונים לשיווק שותפים בארץ, יודע שיש מבחר יחסית מצומצם. אחת הסיבות העיקריות לכך היא בעיקר המדינה הקטנה שלנו.

למרות זאת, כצפוי, ממדינת ישראל יצאו כמה ממשווקי השותפים הטובים בעולם וחלקם מדורגים גבוה מאד בראש רשימת המשווקים הטובים ביותר באותה תוכנית או רשת שותפים.

אחד האנשים הללו הוא בחור בשם אלכס פרידמן, שהקים בשנת 2016 פרוייקט מיוחד בשם בטראלייף. הפרוייקט התחיל כקורס שיווק שותפים חינמי בעברית, אבל כיום הוא שודרג לאחת מפלטפורמות המידע השיווקי הדיגיטלי ואולי גם היזמי הגדולות בארץ.

גם אני נכנסתי לפרוייקט כמעט מראשיתו כתלמיד וכמשווק ולמרות שהגעתי עם שנים רבות של ניסיון מצאתי דברים שאלכס מחדש, מחדד, משנה כיוון מחשבה ומדרבן.

בשונה מקורסים אחרים, שעוסקים בשיווק שותפים, הבסיס של פרוייקט בטראלייף הוא חזון של נתינה. השיעורים בבטראליף מצולמים בגישה של דיבור בגובה העיניים ולא מנפנפים בשטרות של כסף או לייפסטייל מול הפנים.

עד היום עשרות אלפי תלמידים למדו בקורס בטראלייף וקבוצת הפייסבוק של הקורס מכילה תלמידים חדשים וותיקים שעונים אחד לשני על שאלות. פרוייקט בטראלייף 2.0 הכיל כבר עשרות שעות וסרטוני וידאו מחולקים ל-15 מודולים. פרוייקט בטראלייף 3.0 לקח את נושא הלימוד שלב אחד קדימה ובניגוד למתחריו הוא מאפשר לתלמידים לצפות מלבד התכנים בשיווק שותפים ושיווק דיגיטלי גם תכנים נוספים וקורסים בנושאי יזמות דיגיטלית שמעבירים מרצים נוספים שמקצוענים באותם תחומים. המודל שמאפשר לתלמידים להוסיף לסל הלימודים בקלות קורסים נוספים הופך את בטראלייף למרכז מידע וידע מוביל בתחום של יזמות דיגיטלית.

הנושאים שעוברים בקורס בטראלייף הם רבים. בקורס השיווק המרכזי של בטראלייף עוברים התלמידים מסע, החל ממינדסייט של משווקים ויזמים דרך אסטרטגיות ועד כלים ושרותים שדרושים להם כדי לשווק מוצרים. יש נגיעה באיזורים רבים: בניית דפי נחיתה, אוטומציה, תנועה, פרסום בפייסבוק, איך יוצרים סרטוני וידאו, קופירייטינג ועוד.

אתם יכולים לקרוא בהרחבה על בטראלייף 3.0 במאמר מקיף שכתבתי ולעבור על ההיסטוריה של פרוייקט בטראלייף והתכנים. מודל ההצטרפות של בטראלייף הוא פשוט ולא יקר, על מנת שיוכל להתאים לכמעט כל אחד מאיתנו, והערך הוא רב. מי שבאמת יהיה שותף בבטראלייף, יצפה בכל השיעורים ויישם, מגדיל את הסיכויים שלו להצלחה בתחום שיווק השותפים בצורה בלתי ניתנת להבנה. כמובן, זה לא מתכון להצלחה בטוחה אבל לדעתי זה בטוח מתכון למידע מעולה ולימוד בהנאה לתחום מרתק.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום רביעי, אוגוסט 25th, 2021 at 11:36 am and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment