24
אוג

מה עשתה הקורונה לתחום שיווק השותפים?

כולנו חווינו בשנה וחצי האחרונות את השינויים בכמעט כל תחומי החיים שקרו ברגע שהתחילה הקורונה. הרבה מאד אנשים גילו שאפשר לעבוד מהבית ופיתחו מיומנויות עבודה מרחוק, שדרגו את סביבת העבודה בבית, אינטרנט יותר מהיר וכו'. חלק מהאנשים נמצאים בין עבודות, במה שהיה חל"ת או בשינוי תעסוקתי ואין ספק שגם תחום שיווק השותפים השתנה.

הרבה מאד הצעות בנישת התיירות (שהמלצתי עליה בעבר) נהיו לא רלבנטיות, מי יכול לשווק טיסות, מלונות או אטרקציות. אבל מצד שני נישות אחרות צמחו. אנשים גילו את אפשרויות ה -POD, print on demand (הדפסות דיגיטליות) כגון חולצות והסבו אותם לדוגמא להדפסה על מסיכות (נישה שנוצרה ולא הייתה קיימת בעבר).
הסגרים והגבלות ההסתובבות בחוץ הגדילו בצורה משמעותית את הרכישות באינטרנט ולכן הרבה מאד הצעות שיווק שותפים של מוצרים פיזיים פשוט זינקו.

לצד החשש מיציבות כלכלית, תקופת הקורונה הדגישה לאנשים את הצורך ביצירת הכנסה נוספת. גם מקומות עבודה גדולים ומסודרים, שלכאורה היו מאד יציבים, הזדרזו לשלוח את העובדים לביתם כדי לחסוך עלויות.

אין ספק, שהקורונה מטלטלת ומשנה סדרי חיים, אבל היא גם נותנת לנו הזדמנות לעשות חישוב מחדש. אני יודע שממש בקרוב אמור לעלות פרוייקט גדול בתחום שיווק השותפים ואני אשמח לעדכן.

רק בריאות והמון הצלחה

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שלישי, אוגוסט 24th, 2021 at 1:30 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment