05
אפר

קורס שיווק שותפים למתחילים

אם אתם מחפשים קורס לשיווק שותפים למתחילים אני רוצה להמליץ לכם על שני קורסים.

הקורס הראשון הוא הקורס של צ'אד בארלט של "אתגר 5 הימים". צ'אד טוען שאם תעברו על הקורס שלו הוא יצליח ב-5 ימים לעזור לכם להשיג את השקל הראשון בשיווק שותפים.

מי שלא מכיר את צ'אד, צ'אד הוא כיום אחד ממשווקי השותפים המוכרים בעולם. יש לו ערוץ יוטיוב מפותח שבו הוא מציג מדריכים איך אפשר להתחיל בשיווק שותפים. הוא מלמד הרבה מאד שיטות כאשר אחת העיקריות שלו כיום היא שימוש במדיות חברתיות כגון טיקטוק ואינסטגרם כדי להציג תנועה.

בקורס השיווק השותפים החינמי שהוא העלה הוא עובר ב-5 ימים על נושאים כגון איך בוחרים נישה, איך משיגים תנועה, איך מקימים עסק לשיווק שותפים וכו'.

על מנת לצפות בקורס צריך להירשם לגרסה חינמית של בילדראול ל-14 יום (בתום התקופה במידה ולא תבטלו יהיה חיוב חודשי). מי שלא מכיר, בילדראול היא פלטפורמה לשיווק דיגיטלי שמכילה מעל 40 כלים כגון מערכת לבניית אתרים ודפי נחיתה שנקראת צ'יטה, מערכת לדיוור אימיילים שמאפשר לבנות רשימות ומשפכים ועוד כלים רבים. מעבר לכך, תשימו לב שבפלטפורמה של בילדראול בעצמה יש לכם אפשרות לצפות במדריכים חינמיים נוספים שעוסקים בשיווק שותפים  כגון שיווק שותפים דרך אימיילים ומודול של פרסום בפייסבוק.

הקורס השני שאני רוצה להמליץ עליו הוא "קורס בטראלייף" של אלכס פרידמן. הקורס של אלכס הוא הרבה יותר מקיף והוא בעברית ולכן הוא ההמלצה המועדפת עלי (עשיתי את שני הקורסים ולכן אני מרשה לעצמי לכתוב את זה). גם הקורס של אלכס מתבסס בין השאר על המערכת של בילדראול ויש לו מדריכים רבים על איך משתמשים בפלטפורמה השיווקית הזאת.

לסיכום, אם אתם רוצים להיכנס לתחום שיווק שותפים או שאתם משווקי שותפים מתחילים, אחת הדרכים הטובות ביותר היא קורסים לשיווק שותפים. הקורסים לשיווק שותפים עושים סדר בנושאים, הם מודולוריים ויש להם קבוצת פייסבוק שאפשר להיעזר בה לתמיכה וכדי לשאול שאלות.

אין ספק שאפשר ללמוד את התחום גם באופן עצמאי דרך קריאת בלוגים או צפייה במדריכים ביוטיוב. אבל לדעתי, לא כולם מצליחים ללמוד באופן עצמאי ולכן קורסים יכולים להיות פתרון מצויין עבורם. למרות זאת, חשוב לזכור שזה שאתם נרשמים לקורס מסויים לא מבטיח את ההצלחה שלכם בשיווק שותפים. המרכיב העיקרי בהצלחה בשיווק שותפים הוא אתם, בכמות ההשקעה שלכם, ביכולות שלכם, בזמן, בתקציב וכו'.

קורסים נועדו על מנת להשלים מידע חסר אבל ללא אקטיביות מצידכם רוב הסיכויים שלא תצליחו להיות משווקי שותפים. כמו-כן, הקורסים לא מבטיחים הצלחה וודאית וחייבים להבין שלא כולם מצליחים וזה לאו דווקא בגלל שהקורס הוא טוב או לא אלא בגלל שלא הצלחתם לפצח את החידה של שיווק שותפים או שהיו תנאים חיצוניים שגרמו לזה שהתוצאות היו פחות טובות ממה שציפתם. בכל מקרה שיהיה לכם בהצלחה בכל קורס או דרך שתבחרו.

enjoyed this post? share with others:

twitter stumble upon digg

This entry was posted on יום שישי, אפריל 5th, 2024 at 2:01 pm and is filed under שיווק שותפים. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

leave a comment